Fredes Blog


OhCocoChanelOh!
30/04/2009, 12:50
Filed under: På hjernen

OK nu er det nok, jeg ved ikke hvad jeg skal sige mere. Hver gang jeg åbner et magasin, hvilket sker ret tit, mit arbejde taget i betragtning, og hver gang jeg ser nogle stylister eller modedimser fra et magasin, så er der COCO FUCKING CHANEL over alt!

Det er ikke fordi jeg ikke nyder synet, det gør jeg bestemt! Men seriøst, jeg troede Chanel var et dyrt (det er det også) og et uopnåeligt mærke for en alm. person…?

MEN det er som om at alle smarte piger i DK på en eller anden måde, samtidig med at de shopper amok og ser lækre ud, har råd til at sparre 15.000 sammen til en 2.55 eller bare 3.500 til et par ballarinaer?

Jeg er klar over at Chanel tasker, sko og andet tilbehør ikke er så dyrt som selve tøjet, men for søren, det er jo ikke små penge… Vel? For jeg er stadig af den overbevisning at 15.000 for en taske er det man vil kalde dyrt?

Det her er ikke ment som et surt opstød, men det er bare min forundring der råber op! Jeg er bestemt ikke bitter, men jeg er død misundelig, for jeg vil helt vildt gerne gå rundt med en pudderfarvet 2.55 og et par slangeskinds ballarinar med C’er på, men det er som om at min økonomi, ikke rigtig tillader det… Ej jeg tror bare ikke at jeg kan undvære mad og elektricitet og vand og varme i 3 mdr…

Men efter en meget grundig gennemsøgen, kom jeg frem til at jeg faktisk ejer omkring 3 ting fra Chanel, som jeg helt havde glemt i min irritation over IKKE at eje noget, jeg ejer faktisk 3 neglelakker med C’er på. Og dem er jeg rigtig glad for, because it’s all i’ve got!

chanel-logo

Nå jeg har ikke tid til at skrive mere, skal arbejde og sparre op ;)


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

haha ja chanel er lidt for meget, men de fine tasker er jo til at købe på lauritz.com og det ved jeg, der er nogen der gør. Om ikke andet vil jeg sige, at jeg er med i klubben for os der ikke har en pudder-farvet (eller rød!!!) 2.55, og synes også at 15.000 er alt for fuckin mange penge.

kærlig hilsen julie

Kommentar af julie




Skriv et svar

