Fredes Blog


Åh de her sko!
29/04/2009, 10:15
Filed under: Uncategorized

De her to par fra Bronx vil jeg virkelig gerne eje! Hvor kan man få dem??
bronxshani
bronxshani1-copy


9 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg kontaktede deres hovedkontor i Sverige, som fortalte at Jette Riis skulle få begge par. Men da jeg spurgte de ansatte i Jette Riis vidste de slet ikke hvilke styles de fik… Så man må vist bare kigge forbi engang i mellem…

Kommentar af Mette

Tak Mette! Må på udkig i kbh snart :)

Kommentar af fredesblog

I.T. på Fashion Walk i Hongkong :-)

Kommentar af malene sofie

Orh ja så tag mig lige med der hen :)

Kommentar af fredesblog

Prøv og kig på ellos.dk efter dem.. Mindes at have set, at de forhandler Bronx sko.

Ellers skal jeg nok holde øje med dem i skobutikken, hvor jeg arbejder – vi har også Bronx sko, men ikke disse… Endnu?

/Senette

Kommentar af Senette

på min blog er der et link til den sorte wedge.

Jeg har købt dem til 660 kr og de kom 1 uge efter.

de er for lækre

Kommentar af mille

TAK Mille, de er virkelig fine, er du glad for dine? Hvordan er de i str.?

Kommentar af fredesblog

Hvor kan det sorte par købes?

Kommentar af Sofia

Hej Sofia,
Har endnu ikke fundet skoene i kbh, men prøv at google ‘bronx shani’ så kommer der nogle hjemmesider frem.
håber det kan hjælpe!
KH Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

