Fredes Blog


Nej hvor rart!
28/04/2009, 14:43
Filed under: Det kan jeg lide

Endelig er det franske mærke Nuxe begyndt at sælge deres Bio Beauté i Illum!

Det er virkelig en god linje fra Nuxe, som både er øko, miljø venligt, uden parabener og parfume. Der udover er emballagen nedbrydeligt, lavet af genbrugs materialer og skånsom mod miljøet.

Jeg købte deres ansigts creme i paris i Januar og er afhængig!


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hej Frederikke
Helt enig!
Så skal du da være fan af Bio Beauté’s danske side på Facebook. :)
Så kan du løbende følge med i hvad der sker og hvor produkterne forhandles.
Hilsen Susanne

Kommentar af Susanne

Hej igen
Glemte lige at sige at jeg har tilladt mig at citere dig på Facebook siden… Det håber jeg er ok! :o)
Men eftersom du arbejder med PR – så forstår du mig nok! Vi skal jo have løbet mærket i gang i Danmark også. I Frankrig er det jo allerede et hit!
Susanne

Kommentar af Susanne

Hej Susanne,
Det er total fint, jeg er glad for mærket så du kan citere mig så tosset du vil ;)
KH Frederikke

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

