Fredes Blog


Weeekend
27/04/2009, 16:28
Filed under: Det kan jeg lide
Lørdag var jeg på arbejde i Mensch og fandt de her ting som jeg er helt TOSSET med!
Bal kjoler fra DANSK

Bal kjoler fra DANSK

 

Shorts fra Carin Wester

Shorts fra Carin Wester

en prop i fin buksedragt fra DANSK

en prop i fin buksedragt fra DANSK

Søndag fik jeg burgere med da andre gutter og Bodil og Stis, på Halifax, der efter besøgte jeg Max i hans nye lejlighed og så gik vi ind til byen og fik Vietnamesisk mad i Scala og så tog Max, Mark, Bodil og jeg i bio og så Grand Torino! Come on Zipper head!
Møller og Christian

Møller og Christian

William Kreutzman

William Kreutzman

Stefan/Steve/Steven/Steffen :)

Stefan/Steve/Steven/Steffen :)

Mig og tobystar

Mig og tobystar

Williams tattooosss

Williams tattooosss

Mark og Max of Doom på Frisør Salonen

Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

