Fredes Blog


Herre sejt!
22/04/2009, 21:18
Filed under: Det kan jeg lide

Idag har Eurowoman været forbi på mit arbejde, og jeg var heldig lige at få lov at tage et billede af Gertrud og Anne Sophie, som så vildt seje ud! Jeg ved ikke hvor deres tøj er fra, men flot er det! Og så er de også søde!

Seje piger

Seje piger

p10508691

Haha jeg ligner noget der er løgn i ansigtet, men pelsen er sååå flot!

Så er det senge tid, er meget træt og det bliver en hård dag i morgen…


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

