Fredes Blog


I <3 NYC
21/04/2009, 22:05
Filed under: Det kan jeg lide

p1020847

Efter min aller største kærlighed M, kommer min kærlighed til New York City.

Jeg elsker byen med alt hvad det indebærer og kan ikke leve uden stemningen og livet der findes der.

Jeg har besluttet mig for at lave en detaljeret guide til NYC, måske ikke så detaljeret alligevel, men med alle de tips og tricks jeg har i ærmet efter 4 besøg (2 korte og 2 lange ophold).

NYC I LOVE YOU

Stay tuned…!


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Det er en virkelig god idé med en detaljeret NYC guide, den vil jeg glæde mig til. Synes at din blog er sej, ikke mindst pga. dens/dit navn.

Kommentar af Frederikke

Åh hvor er det fedt at høre Frederikke! Tak tak :) Selv på mit 22. år kan jeg blive helt smilende og fjollet når jeg møder eller hører om nogen der hedder det samme, det er da også for pudsigt!
Og A, du må tro om igen ;)

Kommentar af fredesblog

troede det var mig der var din store kærlighed!! :)

Kommentar af Allan

Haha! Jeg er selv 21, og har det på nøjagtig samme måde. Måske er det fordi at jeg aldrig mødte nogen andre der hed Frederikke, da jeg var barn – og lige pludselig, så sidder jeg og læser fredes blog :o)

Kommentar af Frederikke

hahaha det er sjovt! Men er glad for at ha en Frederikke læser, det er jeg meget stolt over!

Kommentar af fredesblog

Lyder som en god og spændende ide. Glæder mig til at læse dine indlæg om NYC.

http://www.tinathomsen.wordpress.com

Kommentar af Tina Thomsen




Skriv et svar

