Fredes Blog


I can see clearly know!
20/04/2009, 14:32
Filed under: Det kan jeg lide, Uncategorized

Åhh sol er lækkert!

Dejligt vejr er det jo, men lidt koldt stadig, MEN det er jo perfekt til at få luftet solbrillerne… Jeg er ikke den store tilhænger af solbriller uden for sæson, så jeg er klar parat nu!

Jeg så lige at Monki har lavet en solbrille kollektion, som er lige til at spise, især de her turkise.

monki_glasses

Jeg er også ret vild med de her rød/pink

monki_glasses2

Og ikke mindst de her senneps gule, som klart er min favorit!

monki_glasses3

De kan købes i Monki butikkerne og koster 200 svenske kroner!

Faldt også lige over det her sæt.

Kjole til 180 kr.

Kjole til 180 kr.

Vest til 350 kr.

Vest til 350 kr.

Sko til 400 kr.

Sko til 400 kr.

 Forresten så åbner Monki butik på købmagergade d. 30. April!

www.monkigirl.com


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

