Fredes Blog


Weekend med fødselsdag, fødselsdag og hovedpine…
19/04/2009, 18:19
Filed under: På hjernen

I weekenden har jeg lavet tour de fødselsdag, familie halløj og Fritz pasning!

Mine søde små søstre holdt fødselsdag i frederiksberg have, det var hyggeligt med sol og kager og kram fra de søde piger som blev ved med at undre sig over hvor alle gaverne kom fra, og gæsterne :)

Der efter var jeg forbi min mor hvor der var fætter kusine fest med alle de gamle og unge! – og masser af kage!

Lige hurtigt hjem og vende og så videre hen til min søster for at passe drama Fritz som kun ville se ‘My sweet sixteen’og ‘vild med dans’!

Jeg blev afløst af min fætter og hans smukke kæreste, så jeg kunne komme videre til søde Malene fødselsdag, hvor den stod på drinks, kage og røverhistorier.

Jeg fik på ingen måde taget billeder hele dagen, så her er lige et fra Kina.

p10007941

Mig og Malene, med sniger Mads i baggrunden.

Idag har jeg haft hovedpine, intet andet!

God søndag!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

