Fredes Blog


S.UMMER CUT
16/04/2009, 20:37
Filed under: Uncategorized

Så gik er 1½år… siden sidste frisør besøg, og nu er det sket at jeg fik forvildet mig ind i en frisør, fik tænkt lidt og endelig blev klippet og betalt… eller det var vidst Malou der lånte mig lidt der… så på en måde ikke. :)

Nå men resultatet blev en lidt lang page, eller det ved jeg sgu ikke, måske bare en lidt alm. frisure med mit meget inaverende pandehår, som heldigvis er langt nok til at fjernes med spænder…

Jeg tror lige mig og fritsen skal lære hinanden lidt at kende, så skal det nok blive godt… selvom jeg længes efter mine lange lyse (og tørre) lokker!

Thanks Gerry!

img_1044


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

