Fredes Blog


Bejing 2
04/04/2009, 16:45
Filed under: Uncategorized

Her er et nihao ma fra beijing. Er blevet herre svedig til kinesisk I dag har vi mødt en lille kinesisk pige der hedder Tina og har været en stor attraktion i den del af beijing hvor de lokale handler ind, dvs. billed tagning osv.!

Ellers har vi shoppet rundt på markeder og været på starbucks og spist og hørt filipinsk/rock/ghetto mama på en lille bar hvor vi også så lækre gamle mennesker score hinanden på klam facon!

Vi har nogle lange dage, så får nok ikke det store overskud til at skrive så meget, for i følge min massør (søren som jeg kaldte ham) er jeg stresset, sover for lidt og har hævede ankler! ahahah så må nok slappe lidt af. Nå ja så har jeg også fået fjernet mit han (dårlig energi) fra min krop som har resulteret i nogle uhyggelige mærker på min ryg, det ligner at jeg er blevet pisket! men det skulle give mere balance og bedre imunforsvar! Jo tak!

det tager VILDT lang tid at uploade billeder så det bliver der ikke så meget af…

zai jian, xi wang ni men dou hen kuai le!

F


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Ja for stress bliver der nok af når du kommer hjem… du kan godt forberede dig på et par LANGE dage :)
A

Kommentar af Gossip Guy

hvis du ikke kan uploade pics kan du så ikke lave en liste bare. de er gode. fritz rockede mensch igår kan du hilse og sige. kh s

Kommentar af sara




Skriv et svar

