Fredes Blog


Pre-china post/jeg er syg og keder mig her hjemme
31/03/2009, 17:32
Filed under: Uncategorized

I dag har jeg været hjemme fordi jeg er syg, meget smart når jeg nu skal afsted på ferie i morgen! :( men Mark og jeg besluttede i morges at skole er for klamt, så han har også været hjemme og har passet mig! Juhu!

Nå men er gået i gang med at pakke, ikke min yndlings beskæftigelse i verden!

et lille udvalg af de ting jeg skal have med...

et lille udvalg af de ting jeg skal have med...

Nå men hvis jeg ikke lige fik nævnt det så har supermand/mark passet mig og lavet jordbær overtrukket med chokolade og pyntet nogle af dem med fine farvede pynte kugler, fordi dem sys jeg er flotte! og så ellers sørget for rigelig inge i kurbad (dvs. ingefær i varmt vand med honning og citron), så jeg kan se at blive rask til i morgen.

mmmm

mmmm

Så det har hjulpet lidt på sygedagen…

Nu skal jeg pakke færdig og drikke mere inge i kurbad!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

