Fredes Blog


God morgen kaffe!
24/03/2009, 14:01
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

I morges startede jeg ny tradition med mine veninder bodil og Christina (og Mark, men han er ikke en pige!), nemlig at drikke tidlig kaffe. Det skete på Kaffe og Vinyl, og det var godt!

De åbner allerede kl. 8 og der er et par sidde pladser inde og ude. Desværre har jeg ikke råd til at gå derned hver morgen, men det skal helt sikkert ske oftere!

 

Man kan også tage en kop kaffe med, hvis man (læs jeg) står lidt for sent op :)

Hurra for kaffe og at stå tidligt op :s

Sort Kaffe og Vinyl

adresse

Skydebanegade 4
KBH V
 
tlf
61 70 33 49
 
åbningstider

man-fre 8-18
lør-søn 11-18
 
 

Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

