Fredes Blog


Fødselsdag!
22/03/2009, 17:21
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

I går holdt min søde veninde Christina fødselsdag.

Vi startede 4 piger med lækker middag på sticks n’ sushi hvor efter vi fik smidt nogle drinks i løgneren på dalle valle.

Senere var jeg forbi en venindes fødselsdag på nørrebro og til sidst endte jeg med et kort besøg på KB18 for at høre Waqar spille! Det var rigtig fedt, men måtte til sidst erkende min træthed og trille ned ad gaden og hjem i seng!

I dag har min dag bestået af de her ting:

Oreos + æble juice + cafe mandela + oreos + sove, og det skal den blive ved med!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

