Fredes Blog


Ny mobil!
19/03/2009, 21:50
Filed under: Det kan jeg lide, Kager

I går hentede jeg min nye mobil på posten!

Den er rigtig flot og god(?)!

Skulle lige lufte den i dag i mens jeg fik en kop kakao og lidt kage.

mobil og resterne af kakao

mobil og resterne af kakao

Kage er godt!

Kage er godt!

Jeg fik en yderst interessant choko kage med en choko creme, meget lækkert, lidt tørt men OK med flødeskum til!

Jeg mødte også søde Tine, som havde en vildt fed sløjfe i håret…

Fine Tine!

Fine Tine!

Og sidst men ikke mindst, mødte jeg LATTE ART!

vidste ikke at mælk kunne gøre kaffe til kunst (?!), men jo med LATTE ART!

p1050720


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

