Fredes Blog


Ilse! Ilse!
19/03/2009, 22:00
Filed under: Det kan jeg lide

I dag skulle jeg med Allan til møde hos Ilse Jakobsen, det var rigtig spændende og jeg fik vist lige øje på et par ting…!

Fede sko

Fede sko

Tror de her sko vil være PERFEKTE til sommer med stramme jeans, brede jeans, lange kjoler og shorts!

Pels vest!

Pels vest!

Den blødeste pelsvest, som jeg er vildt forelsket i…
Jeg ville lade mig inspirere af Stephanie fra Anywho.dk og bruge den uden på en læderjakke eller med en dejlig cardigan!

Svedig jakke

Svedig jakke

Faldt også over denne her virkelig seje ‘pingvin’ jakke som også ville være så fed at gøgle rundt i.

Men må vente lidt… det er jo ikke i butikkerne endnu :(

Glæder mig Tina!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Alt godt kommer til den der venter…

Seje billeder

Kommentar af Tina




Skriv et svar

