Fredes Blog


When i was young!
16/03/2009, 14:48
Filed under: Det kan jeg lide

Elskede jeg Hello Kitty og andre dimse dutte ting i farver og plastik.

Blev helt nostalgisk da jeg tømte H&M kids for tingel tangel til min lillesøster som bliver 7 år i dag (tillykke søde Wilma!).

Det var bare fedt den gang.

Jeg havde en hue med en gigantisk pompom på toppen, og jeg mener GIGANTISK, ca. samme størrelse som mit hovede :)

Jeg havde nogle plastisk tasker i vilde farver og mange lange perlekæder!

Åhh det var tider, ikke at tænke på om det passede sammen eller var for meget eller lidt, men bare give den gas med noget halløj og så der ud af..!

Jeg kunne også godt lide bare at gå rundt i badebukser og solbriller og hjemmesko !

Nå men heldigvis behøves jeg ikke at trække i mine Jasmin (fra Aladdin) gamacher på og sætte mit hårbånd meget akavat så det laver buler, for at få et touch af barndom i min gardeobe! JUhuuu! Har fundet lidt ting der ville gøre lykke :)

Nå ja så har jeg jo min Hello Kitty brødrister, det hjælper lidt om morgenen, så ved jeg at jo før jeg står op, jo før får jeg ristet brød med Hello Kitty’er på :)!

Er der noget jeg har glemt som er fedt når man er lille? Kom med det!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Man kunne spise så mega meget slik uden at få topmave og allergiske reaktioner. Det var altså fedt, for ikke at nævne at man fik smurt madpakke. ikke noget fjant med at skulle gøre det selv, nej mutti gjorde det og de var goe. :-)

Kommentar af julie

Soooooo true!
Har aldrig været madpakke fan, men slik og kage det kan jeg lide!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

