Fredes Blog


tak skat!
16/03/2009, 10:51
Filed under: Uncategorized

Føler mig lidt snydt, havde regnet med at få ca. 10000 kr tilbage i skat, det blev så kun til 500 kr.

Tak for det!

tror jeg skal regne lidt bedre ud næste år…!

Ellers er det jo MANDAG og stille og roligt, og jeg har lige set lidt på at www.net-a-porter.com (som er en sej net shop, men ALT alt for dyr) åbner et outlet, eller rettere sagt et outnet! Hvor jeg måske kan få noget til min pengepung, dvs. de 500 jeg har fået af skat, tak igen skat :)

Glæder mig til de åbner, indtil da skal man bare melde sig til på www.theoutnet.com og så får man løbende info om projektet!

 Meget spændende!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

