Fredes Blog


Hedt øjeblik i H&M
15/03/2009, 00:28
Filed under: Det kan jeg lide

Jeg skulle lige hurtigt forbi H&M i fredags efter arbejde… Var totalt smadret og faktisk alt for træt, men det lykkedes mig alligevel at prøve en masse tøj!

Nå MEN uden for prøverummene er der altid de der stativer med tøj som andre har prøvet, der venter på at komme på plads (det er altid det bedste stativ i hele butikken), og der hang de her sko:

Det var (næsten) kærlighed ved første blik, selvom det lyder sååå klamt!

Men de her sko er lige hvad jeg mangler – perfekte til sommer!

Glæder mig til at gå med dem!!!

BTW fik også den der mega seje zebra kjole fra H&M Trend med hjem (YES)!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

