Fredes Blog


Jeg drømmer om AA
13/03/2009, 20:55
Filed under: Det ønsker jeg mig

rnt461l

rsa03032l1

rsa0400_04

rsans309_03

Jeg er helt tosset med de her kjoler fra American Apparel.

Jeg tror de ville passe fantastisk til resten af min garderobe, og være gode langtids investeringer… bla bla bla vil bare gerne ha dem!

I skal seriøst tjekke http://store.americanapparel.eu/ ud, de har så mange fede ting for tiden!! – glæder mig til at rape en AA i Beijing.

Ellers hænger jeg bare ud med Mark, har lige spist mega burger og kværnet 6 flødeboller, der er tilbud i superbrugsen på Halmtorvet!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Hello frederikke!
Veldig fin blogg altså !

Gleder meg til du skal blogge om min nye web side ;)

Love fra norge :D

Kommentar af Anne




Skriv et svar

