Fredes Blog


Sofe
11/03/2009, 11:18
Filed under: Tøj jeg har på, Venner

Har tegnet det er herre seje billede af mig, hun er virkelig dygtig syntes jeg.

Hun kan faktisk tegne ALT, har selv været vidne til det i flere gymnasie timer, hvor vi ikke har hørt så meget efter, men til gengæld har Sofe fået tegnet en hel del.

Billede som Sofe har lavet

Billede som Sofe har lavet

Jeg tror det er inspireret af det her billede som Christian har taget af mig, da jeg fik et spastisk anfald i enghave parken.

Mig som spasser i luften. Jeans fra tiger, sweat fra Soulland, sko Gazelle fra Adidas, halstørklæde fra Peter Assenfeldt og hue og handsker fra H&M.

Mig som spasser i luften. Jeans fra tiger, sweat fra Soulland, sko Gazelle fra Adidas, halstørklæde fra Peter Assenfeldt og hue og handsker fra H&M.

PS Sofe, vi har en kinder milk slice date snart!


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Så fint billede hun har lavet. Gid man havde de evner. Og rigtig fin blog du har :)

/Mette
http://thebandits-rockon.blogspot.com/

Kommentar af Mette

Et Peter Assenfeldt halstørklæde? det kræver en forklaring?

Kommentar af julie

Ved ikke hvorfor det hedder det, det har jeg bare døbt det :)

Kommentar af fredesblog

hvor er du fin:-)

Kommentar af ma-lou




Skriv et svar

