Fredes Blog


… Ok her kommer det så
10/03/2009, 12:19
Filed under: Uncategorized

Jeg er lidt i tvivl om denne her post overhovedet skal laves, men nu gør jeg det alligevel.

Jeg syntes selv jeg normalt er en ok god kæreste, men jeg blev altså lige no. 1 igår.

Min meget søde kæreste Mark købte i sidste uge en FRITUREGRYDE, mega forstads agtigt og rimlig klamt – men alligevel så undervurderet og perfekt til tømmermænd og hjemmelavet kfc!

Han har så efterfølgende holdt noget mande***** aften og de der drenge blev så enige om at det ville være helt optimalt at have 2 TO! frituregryder så de kunne lave friture mad i en lind strøm, uden afbrydelser… ad!

SÅ derfor købte jeg i går ENDNU en frituregryde til Mark!

Rimlig vildt og jeg må sige at  at jeg har bukket mig i støvet (host, host) og accepteret og anerkendt det stodder gen der er i ALLE mænd.

Sådan ser vores (meget lille) køkken ud nu, vi bor faktisk i to frituregryder!

No hard feelings, jeg elsker dig Mark, med eller uden (2) frituregryder.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Frederikke, du er sej!

Kommentar af The evil Green of doom

Du er en wicked kæreste Frederikke! Har flødepiskeren for øvrigt været i brug?

Kommentar af Stefan

nej jeg er jo hele tiden på dalle :)
i troede i kunne slippe for mig! BUT NO! HAHAHA

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

