Fredes Blog


Kvindernes Internationale Kampdag!
08/03/2009, 11:36
Filed under: Det kan jeg lide

I dag er det kvindernes internationale kampdag.

Jeg skal fejre det med de sejeste kvinder jeg kender; Min mor, min storesøster, min moster og mine to kusiner.

Vi skal gå demo fra rådhuspladsen og til vega, mod prostitution og kvindehandel og så skal vi spise hos min søster.

Det er en sej dag hvor alle kvinder i verden skal ha det herre hyggeligt og spise det de bedst kan lide og ikke tænke på dumme drenge.

Det er faktisk ret fedt at det hele startede i 1920 på jagtvej 69 hvor kvinderne ville have stemmeret :)

Nå men jeg har lige fundet på nogle ting der er seje ved kvinder:

1

Vi kan gå i de vildeste høje stiletter, bare de er flotte nok.

2

Vi kan lave MEGA lækre kager med flot pynt.

3

Vi kan få børn til at stoppe med at græde.

4

Vi tænker ikke med andet en vores hjerne.

5

Vi har flere forskellige kategorier indenfor tøj end mænd og vi kan gå med alle farver.

Dvs at kvinder er mega seje, og det skal fejres!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

