Fredes Blog


The forever bag!
06/03/2009, 16:12
Filed under: Det ønsker jeg mig

www.net-a-porter.com er der lige for tiden en taske guide, så vi alle kan finde vores perfekte match!

Jeg tror at mit perfekte match og jeg ville få nogle skønne stunder sammen, hvis den lige lagde vejen forbi vesterbro :) Men det tror jeg nu ikke den gør, så jeg drømmer bare videre og venter på der dukker 1950 euro op i min lomme!

39045_in_l1

Lanvin Amalia quilted shoulder bag = my perfect match = 1950 euro :(

Der er også rigtig mange andre fine tasker, fx:


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

