Fredes Blog


Mit tøj i dag…
05/03/2009, 19:13
Filed under: Tøj jeg har på

I dag havde jeg min nye buksedragt fra DANSK på!

Buksedragt fra dansk, Sko på urban outfitters, cardigan fra H&M og bælte fra Paris

Buksedragt fra dansk, Sko på urban outfitters, cardigan fra H&M og bælte fra Paris

Ville dog ønske at det havde set sådan her ud:

det samme bare med en YSL Muse bag i sort patent læder!

det samme bare med en YSL Muse bag i sort patent læder!

Hahaha!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Du er skør… men mon ikke du kan finde en der ligner i Kina??

Kommentar af fashome

Jeg elsker elsker ELSKER det outfit.

Kommentar af Bodil




Skriv et svar

