Fredes Blog


Tirsdag
03/03/2009, 22:51
Filed under: Uncategorized

I dag har jeg været forbi min ven Stefans arbejde og sige hej, han arbejder på en café og viste mig de sindsygeste lime frugter.

De er aflange og tykke, lidt ligesom grønne bønner, bare kortere og tykkere.

Samme overflade som alm. lime og samme ‘rumdeling’, MEN selve kødet var små runde kugler, og lignede præcis kaviar! smagte af lime 100% men de er alligevel lidt mystiske… Prøver at skaffe et billede…

Så var jeg på besøg hos min mor for at få lidt at spise og vise hende de crazy limefrugter :)

1843093

Da jeg skulle gå fik jeg lige sagt hej til naboernes søde hundehvalpe, de er så sjove og rimlig vilde, selvom de kun er 5 uger, eller dvs. den ene tog det temlig afslappet og faldt i søvn da jeg tog ham op mens den anden piskede rundt som Asian Sensation.

Jeans fra tiger, læderjakke fra costummade, kappe fra DANSK og tørklæde fra min mors hippie tid.

Jeans fra tiger, læderjakke fra costummade, kappe fra DANSK og tørklæde fra min mors hippie tid.


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

De limes er bare for rå – det skal lige siges at det er den fermøse Tjalfe Arnstrup som har fundet dem ved et lykketræf. Man kan tjekke deres hjemmeside http://www.fingerlimes.com – de er for vilde!!

Frede ROCKS – elsker hendes block!!

Kommentar af Stefan




Skriv et svar

