Fredes Blog


Fastelavnsbolle fra Van hauen i Magasin
03/03/2009, 23:03
Filed under: Kager

I dag vovede jeg pelsen og købte en fastelavnsbolle fra Magasin, ikke dårligt!

Den blev leveret i en flot pink æske, og var med vanilie creme (mmmmm!!!).

Flot indpakning er en fin start!

Flot indpakning er en fin start!

Denne fastelanvsbolle var af en meget sprød butter/wienerbrøds agtig dej, der også godt kan minde lidt om den dej en rigtig smør croissant er lavet af (i hvertfald den fra den franske bager på grønnegade og øenschlagersgade), og det gjorde måske at den blev lidt for fedtet.

Creme var yderst velsmagende og faktisk smagte den næsten hjemmelavet..? Luftig og med en god og frisk smag af vanillie.

Sammen blev det lidt voldsomt med den meget smøragtige dej, men alt i alt var det en dejlig fastelavnsbolle, vellavet og frisk.

en pingvin fra min lomme

en pingvin fra min lomme


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hvor er du sej, du er lige så åndsvagt vild med kager som mig:)

Kommentar af Elise

Men kager er jo det bedste!
Godt jeg ikke er den eneste:)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

