Fredes Blog


Balkan Housewarming
02/03/2009, 20:03
Filed under: Uncategorized

I weekenden har jeg været til den skøreste fest i mit liv; Balkan housewarming!?

Min ven fra gymnasiet er lige flyttet til nørrebro og ville fejre det med (balkan) manér.

Jo tak, polyester, uægte smykker, overskæg, spidse herresko og en vhs maskine, det skulle vist kunne gøre det!

Nå men det var en festlig aften og jeg havde til temaet i ført mig en neon/leo print/hætte/halstørklæde og noget smykke værk.

Alt for simpelt og slet ikke grimt nok :(

Nå men hvis jeg kan finde ud af det så ligger der et billede fra festen.

Bodil, Stis og jeg legede måske tigere?

Hmm...

Hmm...


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Nej, det er epileptiske anfald der udløser spasserhånden:-)

Kommentar af Glob




Skriv et svar

